23 Dezember 2023

Merry Xmas!

19 November 2021

BHM X ZOOKSY

Idealny prezent na święta - skarpetki Słodkie Orzeźwienie są już dostepne! Czy da się skutecznie umknąć szarej rzeczywistości? Kolorowe skarpetki do radosnego pomykania i dobrej zabawy. W każdej paczce znajdziesz cztery słodkie skarpetki we wzory.  Dwie z jednym wzorem i dwie z drugim. Jak chcesz, (...)

6 November 2021

Idzie nowe!

20 Oktober 2021

Lucky Card

30 März 2021

Online Shop. Now open!

Be Happy Shop ist der offizielle Online-Shop der Marke Be Happy Museum. Wir bieten unsere eigene Be Happy Serie Merch! und ausgewählte Produkte anderer Hersteller, die wir einfach toll finden. Unser Geschäft ist das Königreich der rosa Gadgets, Süßigkeiten und (...)

19 März 2021

See You soon!

Eine wichtige Nachricht. Denken Sie daran, dass es nach vorheriger telefonischer Vereinbarung weiterhin möglich ist, private und kommerzielle Sitzungen an allen unseren Standorten in ganz Polen durchzuführen: Posen, Stettin und Zakopane. Weitere Informationen zum Angebot finden Sie unter: https://behappymuseum.com/oferta Reservierungen (...)

14 November 2020

Geschenkkarte erhältlich!

Prezent, który daje szczęście gwarantowane?! Kochani nasza Gift Card jest ciągle dostępna w sprzedaży. Jeżeli szukacie ciekawego upominku dla swoich bliskich to po prostu strzał w dziesiątkę.   Vouchery ważne są przez pół roku, więc nie ma co się bać o możliwość (...)